Keresés ebben a blogban

2017. április 3., hétfő

Jön a tavasz, én is összeszedem magam! ;)



Kedves Olvasó!
Biztosan te is mentél már keresztül nehéz helyzeteken, volt olyan, hogy rádtört az a bizonyos tavaszi fáradtság, letargia, "a világ súlya". Ilyenkor nincs más dolgod, mint megrázni magad, egyszerűen minden negatív külső és belső hatásnak hátat fordítani és átkapcsolni pozitív érzelmekre.. Ez persze nem olyan egyszerű, de az elhatározás lehetősége benned rejlik.

Az elmúlt néhány év a vártnál jóval több terhet rótt rám, de ezeket mindig tanulásként, fejlődési lehetőségként próbáltam felfogni és megoldani, legjobb tudásom szerint. Amikor azonban tavaly nyáron magamra maradtam az alig féléves kislányommal, számomra érthetetlen és azóta is felfoghatatlan okokból, ott tényleg megtörtem, hiába szépítem a dolgokat.. Teszem a dolgom azóta is nap mint nap, vagyok, aki voltam, a kislányomért élek és próbálok neki mindent megadni és pótolni valamivel azt a hiányt, amit az APA hiánya okoz. Boldog vagyok, mert van egy gyönyörű, az adott helyzethez képest kiegyensúlyozott gyermekem, aki értelmet ad a mindennapoknak és aki a motorja a mindennapi cselekvéseimnek. Hálás vagyok a sorsnak, mert a csodálatos kislányom mellett más kincsek is vannak a kezemben: pozitív életszemlélet, kitartás, szerető család és igaz barátok.

Ezen kívül hatalmas nagy köszönettel és hálával tartozom NEKTEK is, mert a kislányomon kívül az alkotás az, amiből energiát tudok meríteni. Szeretem a munkámat, a pelenkatorta készítés már 4. éve visz örömet és boldogságot nem csak a ti otthonaitokba, hanem az enyémbe is! <3 Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki megtisztel a bizalmával és megkeres vagy ajánl az ismerősének, hálás vagyok minden pozitív visszacsatolásért és minden újbóli felkeresésért is.

Idén májustól már én is a 30-asok táborát fogom erősíteni, tele vagyok megvalósítandó tervekkel és ötletekkel, és örömmel tölt el minden napsütéses tavaszi nap, minden apró pozitív történés, minden újabb megrendelés és feladat . Köszönöm, hogy vagytok és köszönöm, hogy lehetek Nektek, Értetek! <3 :)

A #pelenkatorta_készítés mellett bővült a kínálat, egyedi ajándékcsomagok, illetve törölköző torták is rendelhetőek már, keressetek bizalommal!

Szép napokat kívánok!

B. Zsófi
www.egyedipelenkatorta.hu

#pelenkatorta_webshop, #pelenkatorta_webáruház, #pelenkatorta_rendelés, #törölköző_torta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése